TERMENI GENERALI


Acești Termeni și Condiții Generale reglementează relația dintre DressYou Asset Ltd , pe de o parte, în calitate de furnizor/vânzător, și utilizatorii care utilizează magazinul electronic bazat pe pagina web cu adresa dressyou.net, pe de altă parte, în ceea ce privește oferta , încheierea și executarea contractelor de cumpărare.vânzare la distanță pe subiect – bunurile oferite spre vânzare de către furnizor – îmbrăcăminte, încălțăminte, genți, accesorii și bunuri de uz casnic.

Aceste condiții generale leagă toate persoanele: oaspeți - vizitatorii paginii web sau utilizatorii care și-au înregistrat un cont pe aceasta.

La utilizarea magazinului electronic, persoanele se angajează să respecte acești Termeni și Condiții Generale, precum și legislația aplicabilă a Republicii Bulgaria și a Uniunii Europene.

Persoanele care utilizează magazinul electronic își declară acordul cu prezentele condiții generale printr-o acțiune activă - apăsând butonul corespunzător. Pentru utilizatorii înregistrați, acest consimțământ se acordă la înregistrarea profilului relevant în magazinul electronic, iar pentru utilizatorii – oaspeți ai paginii web, la plasarea comenzii relevante.

1. Definiții

Furnizor/Vânzător – este societatea comercială numită DressYou Asset Ltd , Bulstat: BG204849647 , sediu social Plovdiv, 4000, 147 Brezovsko Shose str. , e-mail: info@dressyou.ro

Magazinul online este pagina web /domeniul/ dressyou.net și subdomeniile acesteia.

Un utilizator este o persoană fizică care utilizează magazinul electronic.

O comandă este comanda utilizatorului pentru anumite Bunuri selectate de acesta, cu un anumit preț, cu obligația de a achita prețul final al comenzii și modalitatea de plată aleasă pentru aceasta, precum și locul de primire a Bunurilor - subiectul ordinului.

Bunuri toate bunurile - vizualizate si oferite de Furnizor in magazinul electronic la dressyou.net Furnizorul ofera spre vanzare bunuri second hand care nu au fost achizitionate direct de la producator si nu garanteaza autenticitatea si calitatea acestora.

Prețul Bunurilor este prețul pe unitate, exprimat în leva bulgară, inclusiv taxa pe valoarea adăugată.

Prețul de livrare este costul livrării Bunurilor către consumator, inclusiv taxa pe valoarea adăugată.

Prețul final al Comenzii înseamnă Prețul total al Bunurilor și Prețul de Livrare.

Un profil este o secțiune din magazinul electronic care conține informații despre utilizator furnizate în timpul înregistrării acestuia.

Datele cu caracter personal sunt date cu caracter personal în sensul Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal (UE) 2016/679 în vigoare din 25.05.2018 și al Legii privind protecția datelor cu caracter personal.

Secțiunea personală portofel virtual din magazinul electronic, conectată la profilul înregistrat al utilizatorului înregistrat corespunzător, prin care vânzătorul, la cererea utilizatorului, returnează acestuia din urmă fondurile plătite de acesta în cazul anulării achiziției și contract de vanzare incheiat la distanta.

3. Obiectul contractului de vânzare la distanță

3.1. Furnizorul vinde și livrează Bunuri de la distanță către Utilizator prin Magazinul Electronic după o declarație explicită - o comandă a Utilizatorului, constând în selectarea de către Utilizator a anumitor bunuri într-un „cos de utilizator” virtual, prin apăsarea butonului „adăugare” și finalizarea comenzii prin apăsarea butonului „comanda cu obligație de plată a prețului final”.

3.2. Utilizatorul plătește prețul final al comenzii conform termenilor și condițiilor acestor Termeni și Condiții Generale.

3.3. Furnizorul, după confirmarea comenzii plasate, se obligă să livreze marfa utilizatorului în conformitate cu termenii acestor Termeni și Condiții Generale și în locul specificat în comanda utilizatorului.

4. Utilizarea magazinului electronic de către utilizatori - oaspeți sau printr-un profil de utilizator înregistrat

4.1. Cumpărăturile pentru bunurile oferite de furnizor prin intermediul magazinului electronic se pot face de către utilizatori pe deplin capabili - persoane fizice care sunt oaspeți ai paginii web sau cele care și-au înregistrat un cont pe aceasta din urmă.

4.2. Când face cumpărături de către un utilizator - un oaspete pe pagina web, utilizatorul adaugă articolele selectate într-un „coș de cumpărături virtual” apăsând butonul „adăugați” separat pentru fiecare articol selectat, salvând/rezervând astfel articolele selectate în coș pentru o perioadă de 30 de minute. Pentru transmiterea comenzii către furnizor, utilizatorul trebuie să completeze electronic anumite informații, care includ și date personale, și anume: numele și prenumele; o adresă de e-mail validă; telefon; locul de livrare, care poate fi și o adresă de livrare specificată de utilizator; Metoda de plată; note suplimentare la comandă;

4.3. Pentru finalizarea comenzii, utilizatorul - oaspete trebuie să apese butonul activ „comandă cu obligație de plată a prețului final”. Prin apasarea butonului indicat, utilizatorul se obliga sa plateasca pretul final al comenzii si este de acord cu prezentii termeni si conditii generale ale furnizorului.

4.4. Cumpărăturile se pot face și de către un utilizator înregistrat, prin înregistrarea unui profil de utilizator în e-shop și accesarea – intrând în e-shop prin același profil. Pentru ca profilul de utilizator să fie înregistrat și utilizat, utilizatorul trebuie să furnizeze și să completeze electronic următoarele informații care conțin date personale: numele și prenumele; o adresă de e-mail validă; iar prin apăsarea butonului activ „Înregistrare”, utilizatorul își înregistrează profilul și își exprimă acordul cu prezentii termeni și condiții generale ale furnizorului. Înregistrarea se poate face și într-o manieră accelerată prin platforme terțe precum Facebook și Google+, pentru care furnizorul pune la dispoziție butoane de înregistrare active disponibile prin platforma respectivă selectată de utilizator. În acest ultim caz DressYou Asset Ltd accesează datele personale ale utilizatorului necesare înregistrării, colectate de Facebook sau respectiv Google. După înregistrare, utilizatorul are acces la profilul său, respectiv la funcționalitatea de cumpărături din magazinul electronic, introducând succesiv o adresă de e-mail și o parolă, și apăsând butonul activ „login”. Pe pagina sa web, Furnizorul oferă, de asemenea, posibilitatea de acces rapid la profilul de utilizator relevant și prin platforme terțe, cum ar fi Facebook și Google+, pentru care utilizatorul trebuie să apese butonul activ corespunzător „LOG IN” conectat la respectivul platformă.

4.5. Când face cumpărături printr-un profil de utilizator înregistrat, utilizatorul poate selecta și adăuga articole în „coșul de cumpărături virtual” apăsând separat un buton „adăugați” activ pentru fiecare articol selectat, ceea ce îi permite să păstreze/rezerve aceleași articole în coș pentru o perioadă de 30 de minute. Pentru finalizarea comenzii, utilizatorul înregistrat trebuie să completeze informații privind: alegerea adresei de livrare și modalitatea de plată și să apese butonul activ „comandă cu obligație de plată a prețului final”. Prin apăsarea butonului indicat, utilizatorul se obligă să plătească prețul final al comenzii.

5. Prețuri și modalitate de plată. Confirmarea comenzii de catre furnizor

5.1. În magazinul electronic dressyou.net, pentru fiecare produs oferit de furnizor și vizualizat, este indicat un preț de vânzare specific al produsului, precum și informații despre principalele caracteristici ale produsului, menite să ajute utilizatorul relativ informat să-și formeze alegerea de a cumpăra produsul de la distanță sau de a nu cumpăra același produs. Toate prețurile mărfurilor sunt obligatorii pentru furnizor din momentul publicării lor, iar acesta din urmă își rezervă dreptul de a le modifica unilateral fără avertisment. Furnizorul nu poate modifica prețul unui produs - subiectul unei comenzi efectuate de utilizator sau confirmată de furnizor.

5.2. Prețul final al Comenzii poate fi plătit în una din următoarele moduri, conform dorinței exprimate de utilizator la generarea comenzii:

  • Prin ramburs - plata se face in momentul livrarii Bunurilor, cand curierul viziteaza adresa de livrare specificata de utilizator si inmaneaza Bunurile utilizatorului sau unei persoane specificate de acesta din urma la generarea comenzii. Pretul final al comenzii este dat curierului.
  • Prin intermediul platformei de servicii de plată e-pay, prin card de debit sau credit printr-un terminal POS virtual. Cardurile bancare care pot fi utilizate pentru plată sunt: VISA, MasterCard, Maestro, emise de bănci din țări cu excepția SUA, Canada, Trinidad și Tobago, Nigeria, Brazilia, Mexic, Australia, Columbia, Kuweit, India, Noua Zeelandă, Emiratele Arabe Unite.

5.3. Obligația de a achita prețul final al comenzii ia naștere pentru utilizator din momentul apăsării butonului activ „comandă cu obligație de plată a prețului final”.

5.5. Contractul de vanzare la distanta cu subiect - bunurile comandate de utilizator obliga furnizorul din momentul confirmarii explicite a comenzii de catre acesta din urma. În acest scop, furnizorul trimite utilizatorului un mesaj electronic explicit prin e-mail, care conține o declarație că comanda efectuată de utilizator cu subiectul bunurilor selectate de utilizator față de prețul final corespunzător a fost acceptată sub numărul corespunzător. pentru executare de către furnizor.

5.6. Pentru evitarea oricăror litigii, utilizatorul acceptă că furnizorul va fi legat de comenzile efectuate de primul numai dacă acesta din urmă a confirmat aceste comenzi în conformitate cu art. 5.5.

5.7. Furnizorul va considera valabilă fiecare comandă efectuată de către un utilizator - un oaspete al paginii web sau de către un utilizator înregistrat prin intermediul unui profil înregistrat în magazinul electronic la adresa dressyou.net, așa cum este efectuată în numele și pe seama persoană fizică ale cărei date personale sunt completate la generarea și, respectiv, finalizarea comenzii, la înregistrarea contului, indiferent dacă această comandă este efectuată personal de aceeași persoană sau nu.

6. Livrare

6.1. Bunurile sunt livrate la locul de livrare specificat de Utilizator, care poate fi: adresa oficiului de curierat Speedy de pe teritoriul Republicii Bulgaria sau adresa destinatarului de pe teritoriul Republicii Bulgaria;

6.2. Bunurile sunt livrate contra semnăturii utilizatorului sau a destinatarului, care este indicat de primul care primește bunurile. La livrarea mărfurilor la o adresă din afara orașului Plovdiv, același lucru se face printr-o terță parte care furnizează servicii de curierat. În cazul în care este imposibilă livrarea bunurilor la prima vizită la adresa și persoana specificate de Utilizator, fără vina Furnizorului și/sau a curierului (în cazul în care nu este nimeni la adresă etc.), furnizorul. depune eforturi pentru a contacta utilizatorul la cel specificat de la ultimul telefon sau adresa de e-mail in termen de 2/doua/ zile lucratoare, pentru a specifica un nou timp de livrare. În cazul imposibilității livrării și în cazul unei a doua încercări care nu din vina Furnizorului și/sau a curierului și în prezența unui comportament culpabil din partea utilizatorului sau a persoanei indicate de prima persoană - destinatarul acestuia, impiedicand livrarea/primirea marfii/fapta sau omisiunea din culpe care impiedica livrarea/primirea marfii/, Furnizorul este exonerat de obligatia de a livra efectiv marfa comandata in termenele precizate in art. 6.3.

6.3. Condițiile de livrare a Bunurilor sunt următoarele:

  • Pentru livrare la o adresa din raza orasului Plovdiv - 2/doua/ zile lucratoare, socotite de la confirmarea comenzii.
  • Pentru livrare la alte localități - 2 /două/ zile lucrătoare de la confirmarea comenzii.

6.4. În cazul în care se selectează ramburs ca metodă de plată, termenele de livrare încep să curgă de la data primirii mesajului electronic de confirmare a comenzii transmis de furnizor către utilizator. În cazul în care alegeți să plătiți prin transfer bancar sau prin card de debit/credit, termenele de livrare încep să curgă de la data primirii contravalorii Comenzii pe contul bancar al Furnizorului, adică de la confirmarea contului bancar al Furnizorului cu prețul final al comenzii.

6.5. Prețul Livrării este indicat la generarea fiecărei comenzi.

6.6. La predarea Bunurilor livrate, Utilizatorul sau un terț indicat de acesta trebuie să semneze documentele care însoțesc Bunurile. O terță parte va fi considerată și orice persoană, alta decât utilizatorul care a plasat Comanda, dar care a acceptat-o, în numele utilizatorului, la livrarea mărfurilor la adresa de livrare specificată de acesta din urmă în comandă.

7. Renunțare. Reclamații

7.1. Potrivit art. 50 din Legea Protectiei Consumatorului (CPA), consumatorul are dreptul de a refuza bunurile primite (din contractul de vanzare la distanta incheiat) fara a da un motiv, fara a datora despagubire sau penalitate si fara a plati vreo cheltuiala, cu exceptia cheltuielilor. prevazuta la art. 54, alin. 3 și art. 55 C. civ. în termen de 14 zile de la data: acceptării bunurilor de către consumator sau de la un terț, altul decât transportatorul și indicat de consumator sau când consumatorul a comandat mai multe bunuri cu o singură comandă care sunt livrate separat, de la data la care consumatorul sau un terț, altul decât transportatorul și indicat de consumator, a intrat în posesia ultimelor bunuri.

7.2. Informații privind exercitarea dreptului de retragere din contract (Anexa nr. 7 la articolul 47, paragraful 4 din PPE) Instrucțiuni standard pentru retragere:

  • Dreptul de retragere din contract de la distanță sau în afara sediului.
  • Aveți dreptul să vă retrageți din acest contract fără a oferi motive în termen de 14 zile.
  • Perioada de anulare este de 14 (paisprezece) zile de la data la care dumneavoastră sau un terț, altul decât transportatorul și indicat de dumneavoastră, ați intrat în posesia bunurilor sau în cazul unui contract conform căruia utilizatorul comandă multe bunuri cu o singură comandă, care sunt livrate separat: data la care dumneavoastră sau un terț, altul decât transportatorul și numit de dumneavoastră, ați intrat în posesia ultimelor bunuri. Pentru a vă exercita dreptul de retragere, trebuie să ne comunicați numele, adresa geografică și, dacă sunt disponibile, numărul de telefon, numărul de fax și adresa de e-mail și decizia dumneavoastră de a vă retrage din contract printr-o declarație fără echivoc, de exemplu o scrisoare trimisă de poștă, fax sau e-mail. Puteți utiliza formularul standard de renunțare atașat, dar acest lucru nu este necesar. Puteți completa și trimite electronic formularul standard de renunțare atașat sau altă cerere de renunțare clară pe site-ul nostru dressyou.net. Dacă utilizați această opțiune, vă vom trimite imediat pe un suport durabil - prin e-mail, un mesaj de confirmare a primirii refuzului. Pentru a respecta perioada de retragere, este suficient să transmiteți mesajul dumneavoastră privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.
  • Acțiune de refuz. Dacă anulați acest contract, vă vom rambursa toate plățile primite de la dvs., inclusiv costul livrării către dvs. (excluzând orice costuri suplimentare asociate cu o metodă de livrare aleasă de dvs., alta decât cea mai ieftină metodă de livrare standard, oferită de noi prin intermediul serviciul de curierat al „Speedy” SA), fără întârzieri nejustificate și în orice caz nu mai târziu de 14 zile de la data la care ne comunicați decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract. Vă vom rambursa suma datorată conform metodei de plată pe care ați folosit-o sau conform instrucțiunilor și dorințelor dumneavoastră: prin transfer bancar, prin ramburs, prin plată la casa de marcat - în numerar sau prin portofelul virtual conectat la profilul dvs. înregistrat în magazinul de electronice; Avem dreptul de a amâna rambursările până când primim bunurile înapoi sau până când ne furnizați dovezi că ați trimis înapoi bunurile, oricare dintre acestea survine mai întâi. Ne așteptăm să ne trimiteți sau să returnați mărfurile fără întârziere nejustificată, în forma și starea în care v-au fost trimise de noi și, în orice caz, nu mai târziu de 14 (paisprezece) zile de la ziua în care ne-ați informat despre refuzul dumneavoastră de la acest contract. Termenul se consideră a fi respectat dacă ne trimiteți bunurile înapoi înainte de expirarea perioadei de 14 zile. Trebuie să suportați costurile directe ale returnării bunurilor. Sunteți singurul responsabil pentru reducerea valorii mărfurilor sau deprecierea completă a acestora ca urmare a testării și/sau utilizării lor altfel decât este necesar pentru a le stabili natura și caracteristicile.

7.3. Un formular de exercitare a dreptului de retragere din contractul la distanta il gasiti aici.

7.4. Utilizatorul are dreptul la o reclamație în conformitate cu Legea privind protecția consumatorilor. Furnizorul oferă spre vânzare bunuri second-hand, așadar, în exercitarea și satisfacerea pretențiilor pentru neconformitatea bunurilor second-hand cu conținutul contractului la distanță, luarea în considerare a faptului că acestea sunt oferite ca fiind folosite este de conducere. . La exercitarea dreptului de reclamatie, utilizatorul prezinta bunurile in forma si starea in care au fost expediate, precum si o chitanta si/sau factura /daca a fost emisa/; protocoale, acte sau alte documente prin care se constată nerespectarea bunurilor cu cele convenite; precum și alte documente care stabilesc creanța pe bază și cuantum. Dacă aceste cerințe nu sunt îndeplinite, furnizorul nu este obligat să satisfacă reclamația consumatorului. Atunci când bunurile nu sunt conforme cu contractul de vânzare la distanță încheiat, Vânzătorul este obligat să le aducă în conformitate cu contractul. Punerea în conformitate a bunurilor cu contractul de vânzare trebuie să se efectueze în termen de 1/una/ lună, socotită de la data depunerii reclamației de către consumator.

7.5. În cazul rezilierii contractului sau a unei reclamații, utilizatorul este obligat să depună eforturi pentru a proteja bunurile până când acestea sunt returnate furnizorului. Utilizatorul se obliga sa depuna eforturi pentru returnarea bunurilor in forma si starea in care i-au fost trimise de catre furnizor.

7.6. Toate costurile de transport și orice alte costuri pentru returnarea Bunurilor sunt complet gratuite. Până la returnarea Bunurilor de către Utilizator către Furnizor, riscul pierderii sau deteriorarii accidentale a acestora este suportat în totalitate de către Utilizator.

7.7. Când returnează sau face o reclamație cu privire la produs, utilizatorul trebuie să-l trimită înapoi furnizorului la adresa Brezovsko Shose 145, birou „Brezovsko Shose”, Plovdiv, Speedy Office numărul 338 la DressYou Asset Ltd .

8. Notificare privind confidențialitatea utilizatorului

8.1. Furnizorul, în calitatea sa de operator de date cu caracter personal în sensul Regulamentului (UE) 2016/679 în vigoare din 25.05.2018 și al Legii privind protecția datelor cu caracter personal, informează utilizatorii că va prelucra datele cu caracter personal ale acestuia din urmă în calitatea lor de date. subiecte, cu scopul de a: identificarea utilizatorilor la înregistrarea unui profil de utilizator; generarea si finalizarea comenzilor; confirmarea comenzilor; încheierea de contracte de vânzare la distanță în consecință; îndeplinirea obligațiilor care decurg din aceleași contracte; protecția drepturilor furnizorului care decurg din aceleași contracte; și îndeplinirea obligațiilor care decurg dintr-un act normativ. În plus, furnizorul DressYou Asset Ltd va prelucra și datele personale ale utilizatorilor – care vizitează magazinul electronic, ca oaspeți sau ca utilizatori înregistrați, prin tehnologii automatizate, inclusiv cookie-uri, în scopul analizării traficului web din magazinul electronic; furnizarea de publicitate adaptată intereselor și preferințelor utilizatorilor; asigurarea funcționalităților magazinului electronic și a securității conexiunii și serviciului la utilizarea acestuia din urmă de către utilizator; realizarea altor forme de marketing direct.

Pentru mai multe informații despre: baza prelucrării datelor cu caracter personal; scopurile prelucrarii; tipurile de date cu caracter personal – supuse prelucrării; termenul de păstrare a acestora de către furnizor; accesul terților – „destinatari” la datele personale prelucrate de furnizor; consecința eșecului utilizatorului de a le furniza furnizorului; intenția furnizorului de a le transfera într-o țară din afara Uniunii Europene; precum și în ceea ce privește drepturile persoanelor vizate prevăzute de Regulamentul (UE) 2016/679 în vigoare din 25.05.2018 și Legea privind protecția datelor cu caracter personal, a se vedea Politica de protecție a datelor cu caracter personal și Politica de cookie-uri, aceasta din urmă publicată corespunzător pe pagina web. dressyou.net de către furnizorul DressYou Asset EOOD, în calitatea sa de administrator.

9. Alte prevederi

9.1. În cazul unor dispute care decurg din sau în legătură cu încheierea și executarea contractelor de vânzare la distanță prin intermediul magazinului electronic DressYou Asset Ltd , părțile se vor strădui să le rezolve într-un spirit de înțelegere și compromis reciproc. În cazul în care părțile nu reușesc să ajungă la un acord, litigiul dintre ele va fi soluționat definitiv de instanța bulgară competentă. Alternativ, în cazul oricăror dispute cu DressYou Asset Ltd , utilizatorul are dreptul de a se referi la Platforma europeană de soluționare a litigiilor online (platforma ODR) la https://webgate.ec.europa.eu/odr /main/?event= main.home.show&lng=BG, sau în fața Comisiei Generale de Conciliere a Comisiei pentru Protecția Consumatorului cu sediul în Sofia. Adresa: Sofia 1000, Piața Slaveykov nr 4A, telefon 02/ 9330 517, site www.kzp.bg; e-mail: adr.sofia@kzp.bg.

9.2. Prevederile dreptului material și procedural bulgar se aplică tuturor chestiunilor care nu sunt reglementate în acești Termeni și Condiții Generale. Furnizorul poate modifica oricând acești termeni și condiții generale publicând modificările efectuate la adresa dressyou.net în timp util în termen de 7/șapte/ zile de la modificarea acestora. In plus, in ceea ce priveste clientii/utilizatorii deja inregistrati, Furnizorul este obligat sa ii notifice in mod corespunzator asupra modificarilor efectuate la adresa de telefon sau de posta electronica sau de corespondenta specificata de acestia in termenul specificat de 7/sapte/ zile.

10. Ștergerea unui cont

10.1. Pentru a vă șterge profilul, accesați meniul de setări și apăsați butonul de ștergere sau faceți clic aici .

10.2. După confirmarea ștergerii, veți putea în continuare să vă utilizați contul.

10.3. În 30 de zile, veți putea anula ștergerea.

10.4. După această perioadă, accesul la contul dvs. va fi suspendat.

10.5. Veți avea la dispoziție încă 60 de zile pentru a ne contacta pentru a vă restabili contul.

10.6. După aceea, toate datele dumneavoastră vor fi șterse.




Acest site web folosește cookie-uri

Folosim cookie-uri pentru a îmbunătăți experiența utilizatorului.

Aceste cookie-uri sunt necesare pentru funcționalitatea de bază a site-ului web.

Sunt folosite pentru a livra reclame care sunt mai relevante pentru dvs.

Închide
Setari